Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 14., kedd

Valentin nap !

Hát én úgy vagyok vele, hogy jó hogy van és még jobb ha valakivel együtt töltheted és megoszthatod. ^^

Nem éppen ajándék az, amit így alkotgattam, de nem csak az ajándékról szól ez a nap. ^^ Ez inkább egy olyan kis édesség, amivel jelzed a másiknak "Nem felejtettem el, hogy ma milyen nap van és ezen is szeretlek úgy mint a többin, de ma többet gondoltam rád". Na valami ilyesmire gondoltam amikor megragadtam az újságot és elkezdtem alkotni. :D 



A végeredmény ő lett. ^^ Pirossal azért rajzoltam körbe mert a piros a szerelem, szenvedély jelképe.  ^^
Majd ahogy olvasgattam mit is vágtam ki feltűntek benne az Ő betűk. Gondoltam, hogy kiemelem ezt is pirossal. Mert mindenről Ő jut az eszembe és mindig a szívemben van.... :$ ^^


Leírás:
Fogj egy újságot, rajzolj rá a kívánt, tetszetős felületre bármilyen szívet. Vágd ki. Majd egy piros filccel rajzold körbe, esetleg be is színezheted az egészet, ha neked úgy jobban tetszik. Ezek után ha ügyes voltál akkor lesz a sorok között megfelelő betű amiket már csak ki kell emelned. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése