Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 1., szerda

Cipellők ^^

A  héten előreláthatóan ezen a bejegyzésen kívül még egy bejegyzés várható, de ez nem biztos. Tehát ha hétvégén lesz időm, akkor talán több bejegyzés is várható.

A mai nap egész végig azon gondolkoztam, hogy mit is osszak meg veletek.Két uncsi órán át irkáltam össze azokat a dolgokat, amiknek posztokat szántam. Amint elkészültem vele rosszul is lettem, mert felirkáltam vagy 100 féle dolgot. :D Ezek után nem tudtam mit csinálni, minthogy kiszámoltam egy kiszámolós versecskével a szerencséset. :D  Végül kijött a cipős bejegyzés. :D

Amint hazaértem rákerestem az aranyos cipőkre. Hát nem csalódtam az fix. :D Max. csak megfájdítottam a szívecskémet, hogy nekem nincs ilyenem. T.T

Ennek a szinei nagyon tetszenek és a csillagok rajta nagyon arik. ^^

Ezek közül a szívemhez legközelebb álló a bal felső darab. Rózsaszín 1 pont. csaj van rajta +1 pont.

Mindenféle édes izé van rajta. :D Imádom! :D


Ez már csajosabb egy kicsit mivel ugye magassarkú. :D De a hatalmas masni teszi édessé. :D Szerintem egy egyszerű fehér, rózsaszín vagy fekete ruhával csodás lenne. :D


Kis muffinos darab. Tetszenek az elején lévő srég gombozás. ^^


Egy magasított tornacipő. Külső oldalán kövekkel díszítve. Nekem tetszik nem tudom ti, hogy vagytok vele. :D


Végül egy ilyen aranyos kis topánka egy nyári napra. Egy rövid farmernadrággal és egy fehéres pólóval tudom elképzelni így hirtelen. :D

Na kinek melyik tetszett? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése