Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 17., péntek

Farsang!

Ma van öcsémnek a farsang az iskolában. Rákényszerültem arra, hogy ott legyek, pedig nem sok kedvem van hozzá.
Ahogy kezdtem elfogadni, hogy 4 óra az életemből a volt iskolámban fog eltelni, arra gondoltam, hogy legalább valami kis farsangi sminket csinálok magamnak. Mivel nem én leszek a középpontban, ezért nem akartam ilyen színes huh sminket. 

A nappali sminkemet alakítottam át, mert:
1. Nem volt kedvem leszedni majd ismét kipingálni magamat, amit igaz szeretek, de pénteken fáradtan inlább emellett döntöttem.

2.Egy kis kihívásnak éreztem, hogy mégis hogy fogom megoldani.
3.Mint már mondtam nem akartam olyat, hogy az utcán ki guvat szemekkel nézzenek mert olyan erős, feltűnő színes a sminkem. 
+Én csak szemlélőnek illetve fotósnak megyek.


Azt hiszem ezt ki is veséztem. :D
Azt még jó tudni rólam, hogy szemüveges vagyok, tehát egy picit másabbul kell sminkelnem, de szerintem ez a smink most szemüveg nélkül és szemüveggel is megállná a helyét.
Íme: ^^



Itt látszik egy kicsit, hogy a fekete részre fekete csillámot is tettem. Élőben sokkal jobban látszik. :/ Meg a színek is erősebbek, szebbek. Lehet, hogy a fényképezőgépen ilyen izés.


És még szeretem volna megmutatni ezt a felsőmet, amit nagyon szeretek, annak ellenére, hogy a hosszú újukat nem szeretem. Őt veszem fel a farsangra. :)


Szerintetek milyen lett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése