Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 25., szombat

Dobozok! Természetesen csak is édes kivitelben :D

Vagy egy hete jelentkeztem utoljára, amiért bocsánat. :/
Most viszont megint édes dolgokat hoztam nektek. ^^ A mai napra a dobozokra esett a választásom, ugyan is nagyon kellene nekem egy- két darab, hogy a cuccaimat ott tudjam tárolni. Sok félén gondolkodtam már. Ki is néztem az újságban már pár igazán jó darabot, de az árukkal nincs megelégedve a pénztárcám. :/
Ezért utánanéztem, hogy olcsón, hogyan lehet készíteni egyet. ^^ Persze találtam, olyat is, amiért több ezret is ki lehet akár fizetni, szóval azok közül is mutatok párat. ^^

Hasonlót lehet csinálni. ^^ Egy régi csipősdobozra rá kell ragasztani valamilyen papírt, vagy esetleg anyagot (én azzal tenném mert úgy olyan puha, édes hatást keltene^^). Rá meg bármilyen kivágott édes dolgot rá lehet ragasztani, vagy ha az anyagos verziót választjátok, akkor akár kis plüssszerű izékkel is lehet díszíteni. ^^ A dobozkán még egy szalag is van itt a képen, de azt nem muszáj rárakni, ^^
Nekem valami ilyesmi kellene, amibe bele tudom tenni a smink cuccaimat és az egyéb lomjaimat. :D Valamint egy másik is, amibe ezt azt tudok tenni. ^^

Ere már egy olyan hm... csomagolópapírt? tettek, amin már édes dolgok vannak. ^^ Ez is szuper. ^^

Ez egy kicsit kisebb, és csak papírból áll. El tudom képzelni benne mondjuk, a nyalóka készletem. :3 Az az van pár kisméretű nyalókám, és azt bele lehetne hányni. :D

Egyszerű áttetsző dobozka, tetején süthető gyurmából készült díszek. ^^ Ajj de szeretnék egy ilyet. ^^

Találtam még jó párat, de egyszerűen nem engedi beilleszteni. :/ De majd lesz egy másik bejegyzés is ennek köszönhetően. ^^





2 megjegyzés: