Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 18., szombat

Koktélok!

Imádom a koktélokat. ^^ Igaz még nem ittam túl sokat, de amikkel eddig már találkoztam, azok mesések voltak. ^^ Tehát ez nem egy olyan bejegyzés lesz. amiben leírom, hogy mi milyen és h miből készül, stbstb... Megmutatom a kedvencem, amiről írok egy két sort, de a többit csak azért mutatom meg mert olyan szépek tudnak lenni. :3


Tehát az én kedvenc koktélom, a Strawberry colada. ^^ Azt hiszem nyáron ittam először.
Barátnőmmel sétálgatva a városban, gondolkodtunk azon, hogy beölünk egy helyre és rendelünk egy koktélt. Nézegettem a választékot, és a neve már megfogott. ^^ A leírás meg egy kis plusz megerősítés volt, hogy tényleg jó lehet. ^^ Kihozták, megkóstoltam, olvadtam le a székről olyan finom volt. ^^ Csak ajánlani tudom. ^^
 Amikor meg rákerestem a neten, akkor többfélét dobott ki az összetevőkre. De én erre emlékszem. és ilyet ittam:


Rum
Kókusz likőr 

Eperszirup
Tejszín
És ananászlé, amit mondjuk nem igen szeretek, de itt tökéletes volt. ^^



Azért nem csak őt mutatom meg mint már mondtam. Hoztam sok szép színest is. ^^







Ti szeretitek a koktélokat? Ha igen mi a kedvencetek? ^^

1 megjegyzés:

  1. so yummy :) really lovely blog you have here, dear!
    i love the blog layout!

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    VálaszTörlés