Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 17., péntek

Édes gyertyák ^^

Ahogy említettem face-en a mai nap lesz egy megszokott édes bejegyzés is. ^^
A téma a gyertya lesz! ^^
Olyan gyönyörűek tudnak lenni. Azt is szeretem, hogy olyan szép hangulatos fényük van, amit például fürdőzés közben egyenesen imádok. ^^
Van egy két sajátom is, de azok nem igen mondhatók édesnek, egyedül talán a lilám...
Na de az interneten, amiket nézegetem, és megtetszettek, gondoltam megosztom veletek. ^^

Ő egy abszolút kedvenc. Cupcake alakú. Kell ennél több szópazarlás erre a szépségre?
És ha még cupcake illata van akkor a halálom ez a gyertya. *.*

Ilyen tojás alakú cicás gyertyák. ^^ A macskák is nagy kedvenceim. szóval ők is elnyerték tetszésemet. ^^

Aranyos kis hintó alakú gyertya. Tetszik a színe és a kidolgozás rajta. Még rózsaszínben tudnám elképelni. ^^

Ezek a kis kalapok annyira tündérik. ^^ Ennivalóak. Szerintetek is? :D

Hm.. kis csirke... Cuki. ^^

Kis édes gyerek cipellős darab. ^^ Kismamák elolvadnak tőle szerintem. :D
Bár nekem is tetszik. :$ :D

Fagyis. Ha ég akkor a viasz hasonlóképen csöppenhet, folyhat mint az igazi fagyin. ^^
 :D

Egy ilyen kell nekem. :D Hát nem édesek ezek a kis cumis üvegek? :D
Olyan szép színesek és igaziak. Nekem a rózsaszín kell! Nektek? :D

EPER!!!!! Jeeeeee ^^

Csokiba mártva. :3

Egy ilyet is találtam. Szerintem jól kivehető belőle, hogy ez egy macska. ^^ Nekem tetszik. Elfogadnám. ^^


Hogy tetszetek? ^^

Forró bejegyzés. :D

3 megjegyzés:

  1. Jaj, nekem nem lenne szívem meggyújtani egyiket se. Mindegyik annyira aranyos.

    VálaszTörlés
  2. Igen *.* Talán akkor gyújtanám meg ha kettő lenne belőlük vagy még több :D

    VálaszTörlés
  3. I couldn't use those candels, they are too cute!!

    If you like fashion, you will surely like my blog with finnish flavour ! I invite you to check it out, and why not follow it to support and be the first to know when I post ;)

    xoxo Heidi Caterina

    SearchingforLBD.blogspot.com

    VálaszTörlés