Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 14., kedd

Ecsetek, cukik!

Hogy még ne legyen nagyon másabb a téma, ezért édes kis smink ecseteket hoztam nektek. :D

Mostanság nagyon rákaptam a sminkelésre. A sminkterméket régebben is nagyon hívogattak. De jó pár ok miatt kerültem. Majd mikor nagyobbacska lettem, még anno 9.-es akkor elkezdtem beszerezni egy egy saját sminkcuccot. Mostanra, van már egy kér édes darab. ^^

 Neten nézelődve találtam pár sminkecsetet, amikről nem tudok nyilatkozni, hogy mennyire jók, és használhatóak. De meg tudom mutatni mennyire tündérien néznek ki. ^^

Tokidokis tehát imádom :D Tetszik a színe. Elsőre nem látszik nagyon tömöttnek, de ahogy jobban megnéztem nem lehet olyan vészes.


Hm... Színre csillagos 10-es. :D A kis kövekkel meg talán egy 20-as .:D
Nem tudom, hogy élesben megállná e a helyét, de ránézésre nem is olyan rossz. A régi enyémektől jobban néz ki. :D

Ez csak a rózsaszín miatt édes, meg h olyan kis picik. :3

Erről a márkáról már sokat olvastam, és szinte csak jót. :D
A színei csodásak és ezért édesek. :3
Cila van rajta. :3


Hát ez egy elég... bizarr darab. :D Engem megnevettetne amikor használnám .:D

Kis cuki. :D


Ilyen színnel még nem találkoztam ecsetnél. :D Ne szép. ^^

Egy virág alakú ecsetet is megnézhetsz a FACEBOOK-os oldaon. ^^

Akiknek van már tapasztalata, bármelyik termékről, vagy legalább olvasott valami említésre méltót, írjon. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése