Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 5., vasárnap

Süti!...Gyurmából ^^

Látva a nyuszis fagyi sikerét, kedvet kaptam a többi munkám feltételéhez is. ^^
Fészen megkérdeztem, hogy régebbi vagy a tegnapi munkáim közül kerüljön fel valami. Válasz hiányában magamra maradtam :D No de se baj. :D Megoldottam, nagy nehezen, de sikerült. ^^


A választásom apró, édes arcocskával megáldott süti "hadseregemre" esett. ^^



Ők lennének itt az én kicsiny sütikéim. ^^ Nagyon szeretem őket, talán azért mert a legelső mobil dísz amit megvettem, az is egy hasonló süti volt. Azon gondolkozok, hogy esetleg egy karkötőre felrakosgatom őket. Így az egészet mindig magammal tudnám "cipelni" ^^

Nektek hogy tetszenek? ^^

Mellékesen szeretném megjegyezni, hogy fészen extra képekkel, és hozzászólásokkal követheted a blogot. ^^
Csak katt IDE!

2 megjegyzés: