Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 13., hétfő

Bővítsük az édes fogalmát, és a blog témáját projekt !

Minden nap azon  töröm a fejem, hogy mivel lepjelek meg titeket. Rengetek olyan dolog van persze, ami édes és még nem osztottam meg veletek. Viszont szeretném kicsit kibővíteni a blog témakörét.

Belegondoltam abba, hogy nem csak azok lehetnek édesek feltétlenül, amik rózsaszínűek vagy arc van festve nekik. A legtöbb lánynak köztük nekem is vannak olyan tárgyaim, dolgaim, cuccaim, amikre eddig nem figyeltem fel úgy, hogy jaj de édesek! Pedig rengeteg olyanom van. :D Mint a legtöbb lányosabb lánynak. :D

Ezt az édesség témakört tehát hozzá szeretném kapcsolni olyan minden napi dolgokhoz, mint például a lányok körében közkedvelt sminkelés. ^^ És hasonlók. :)

Ehhez kapcsolódik lényegében a blog témájának a bővítése is. Szeretem az édes dolgokat, de szeretnék néha másmilyen bejegyzéseseket közzétenni. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem lesznek a szokásos aranyos bejegyzések, csak szeretnék több emberhez eljutni, és több olyat megosztani, ami engem érdekel. :)

Tehát formálgatom kicsit a blogomat. ^^ Remélem tetszeni fog nektek, amikkel jelentkezni fogok. :) És remélem így többekhez el tudok majd jutni. ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése