Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 16., csütörtök

Bővítő projekt.... ruhák, vásárlás :D

Tegnap facebook- ra tettem fel ruhás képeket. Ez annyira beindított bennem valamit, hogy a ma, iskolából hazajövet bementem szétnézni egy-két boltba. És megérte! ^^

Gyorsan szaladtam csak végig a felsőkön, mert barátnőimmel voltam és siettünk, de még így se menekülhetek előlem a kiszemelt darabok. :D De sajna a kiválasztott 5 darabból csak kettőt vettem meg. Kettőt azért nem mert nem állt rajtam túlságosan jól, ezért inkább hagytam. Egy fehér póló is megtetszett, amin egy lány ilyen vonalakból állt össze és a vonalak színesek voltak és kicsit csillogtak. *.* Nagyon tetszett, de sajna nem az én méretem volt. :( Akkor kicsit letörtem....
Majd utána belebújtam a két szép szerzeményembe, és tudtam, hogy ők kellenek nekem. :$


Ez bő rám de én szeretem az olyan darabokat, ami nem tapad rám. :) És egy barna övvel meg nagyon jól néz ki +fekete gatya+ barna csizmám. :D
Nyárra is jó lesz a fehér kisnadrágom mellé.^^

Na ő szerintem teljesen nyári viselet. :D Tetszik a színe és csíkok. Ez se feszül, tapad rám, de ez nem olyan ő mint a barna. :)
Nyárra az említett nadrággal szuper lesz, valamint a farmer szoknyámhoz is. ^^
És ki tudja addig még mit veszek majd meg. :P :D

Szerintem édesek, ezért is gondoltam, hogy fel kell tennem a blogra. ^^


Én már most elkezdtem készülődni a tavaszi, nyári szezonra. :D Szerintem ilyenkor a legjobb, mert nem ürül ki teljesen a pénztárcám, és nem csak egy két darabbal állítok haza. :D
Ezek a darabok is inkább nyárra és tavaszra szántam, mint télre, de a barna még most is megállja a helyét, mert nagyon jól meg a barna csizmámhoz. ^^

2 megjegyzés:

  1. A csíkos póló nagyon tetszik! Egyébként én is hordok haza mindig télen pólókat, de már nem kérdezik meg, hogy mi értelme :D Tudják, hogy előre gondolkodom.

    VálaszTörlés