Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 4., szombat

Süthető gyurma... saját! ^^

Végre rászántam magamat arra, hogy egy saját gyurmás művemet is bemutassam  az oldalon.
De előtte, egy kis történet.^^

Úgy ismerkedtem meg ezzel a csodálatos anyaggal, hogy egy japán rendezvényen szemezgetem egy mobildísszel. Vettem a bátorságot és a pénzem, és megvásároltam a kiszemelt kicsikét. Közben pedig érdeklődtem, hogy miből is készült.
Itthon nézegetem a neten és annyi csodálatos dolgot találtam, hogy muszáj volt vettem alapanyagot és belekezdeni.
Így jutottam el idáig. ^^

Most, meg ugye a legnagyobb dilemmám az, hogy melyiket is mutassam meg elsőnek. :D

Nagy nehezen eldöntöttem! :D Nem is tartott olyan sokáig.. csak kb. egy óra volt össz- vissz. :D

Szóval ezt a kicsikét választottam. Ő egy nyuszi fagyi csoki öntettel a tetején. ^^

Még talán téli szünetben készítettem. :D



Hát szerintem egész édes, de ezt inkább ti mondjátok meg.^^

1 megjegyzés: