Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. február 27., hétfő

Sminktáskák....Bővítő program ^^

Mivel lány vagyok nem meglepő, hogy a vonz a sminkek világa. ^^ Hát igen. ^^ Túlzásban azért nem viszem, mert nincs rá keret, de azért nekem is vannak holmijaim, amiket el kell pakolnom valahova, akár otthon, akár akkor amikor elszaladok valahova. :)
Sokakat kérdeztem meg, hogy a smink szó hallatán mi jut eszükbe. Az a szó, hogy édes vagy aranyos egyszer sem hangozott el. Igen nem meglepő, mert mindenkinek a nőiesség jutott eszébe. Pedig sminkelni lehet édesen is, de most nem ez a téma. ^^ De például a tárolás által a sminkek lehetnek cukik. (Bár szerintem anélkül is azok pl: egy két ecset, vagy egy cuki paletta^^).
Szóval szükség van a sminkek tárolására, hurcolására. Ezt én szeretem feldobni egy kicsit, hogy ne legyen egyhangú kis fekete tasi, amihez nem szívesen nyúlsz még akkor sem, ha nagyon muszáj azt a sminket megigazítani...

Erre hoztan pár irtó édes, vidám tatyót. ^^
Nagyon tetszik. ^^ Olyan kis finom, nőies. :D Ezt ránézésre a csipkének köszönhető.Nem lép ár a borzadály kategóriába. :D Rózsaszínben elfogadnám. :D
Külön tetszik a cipzáron lévő kulcs, illetve az a másik kis izé. :D Ezt jól meg azt mondtam. :P :D



Ők már nem igen az a bedobom a táskámba kategóriák. :D
Ugy tudom magamnál elképzelni, hogy amikor barátnőimet kell kifestenem akk ebbe bele, amik kellenek oszt jól van. :D Tippeljetek melyik tetszik. :P :D

Na ez egy abszolút édes darab. :D Nagyon kicsi így ránézésre, nem tudom, hogy mekkora de a mindennapokra szerintem tökéletesen megfelel. :D

Ez nagyon tetszik :$. Akarom. :D Meg a többit is, de na. :D

Ez pontosan nem tudom, hogy most tolltartó vagy sminktatyó. Elvileg mind a kettő, mert úgy olvastam. :D De akár igen akár nem lehet használni arra is. :D És irtó cuki. :$

Ez meg ennivalón néz ki. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése