Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. január 21., szombat

Tolltartó és egy két kisebb hír ^^

Nem bírtam magammal és a kinézeten is változtattam.:$ Remélem tetszik nektek. Azt hiszem illik ide.:^^

Valamiért most teng bennem a tenni akarás, és így nem bírnám ki holnapig ezt a posztot. :$ Meg ennyivel tartozok a sok szünet után. ^^

Egyszerűen beleszerettem egy tolltartóba, amit csak a szerencsének köszönhetek, hogy kiszúrtam valahogy. Mutatom is mikor is áradozok:


Mért zúgtam bele? Egyszerű. ^^

Először is rózsaszín. Imádom! Pedig régebben úgy voltam vele, hogy van olyan szín és kész. Úgy látszik, ahogy növök úgy kezdek egyre jobban beleesni ebbe a színbe. :D És mivel fehér van mellette még jobban elcsöppenek érte, mert ez az egyik kedvenc szín párosításom.
A második pozitívuma ennek a gyönyörűségnek az eprek. *.* Már korábban is említettem, hogy eper buzi vagyok.  Nálam eper jöhet minden mennyiségben. ^^
Egy kis érdekességként japánul az epret Ichigo- icsigo-nak mondják. ^^ Szerintem nagyon édesen hangzik. ^^ Névként is használják. ^^ Mi a véleményetek róla? ^^
Na de ne ragadjunk le. 
Még a tolltartón lévő masni is tetszik. A masnikkal is úgy vagyok mint a rózsaszínnel. Régebben fúj, soha! De most meg akarom, szeretem, kell nekem. :D
Még, ami megfogott, az a nagyobb epreken lévő kis strasszok, illetve a kis láncocska a tetején.

Nem tudom, hogy hol lehet ilyen kapni, vagy hol lehetne rendelni, de nekem kell egy ilyen:$

Sok segítséget, tanácsot kaptam egy bizonyos személytől, akinek a blogocskájáért oda meg vissza vagyok.  :D A közeljövőben teszek közé egy bejegyzést, amelyben róla fogok írni. :$

1 megjegyzés: