Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. január 27., péntek

Rajz a zene jegyében, illetve apróbb hírek, kérdések

Mivel, egy ideje megint nem tudtam semmi újdonsággal szolgálni, és vasárnapig rendesebb posztot nem is foguk tudni kitenni, arra gondoltam feldobom gyorsan az egyik rajzomat. :)


Azért ezt a képet választottam, mert amint láthatjátok zenével kapcsolatos. Nagyon szeretek zenét hallgatni. Több oka van annak, hogy miért teszek be egy- egy bizonyos számot. :)
Engem sokszor megnyugtat, ellazít, vigasztal, ha olyan a szám akkor feldob, feltölt. Néha csak unalomból vagy megszokásból teszek be ezt azt. 
Sokat szoktam álmodozni, amelyhez a zene ellengethetetlen. Minden számhoz hozzá fűzők valamilyen álomképet, vagy esetleg egy megtörtént szép, ritkább esetben rossz emléket. Nem tudom, hogy ezzel csak én vagyok e így, vagy sem, de gondoltam megosztom veletek ezt, hogy kicsit jobban megismerjetek. ^^



A rajzot még régebben, vagy 2 éve rajzolhattam. :D Nem olyan "profi" mint az előző alkotásom, de a téma és a stílus is teljesen más. :)
Ez már jobban beleesik az aranyos kategóriába, mint a másik, de arra gondoltam, hogy a sok cukiság mellett egyebeket is fogok feltenni, ami hozzám kapcsolódik főleg. ^^

Több rajzos posztra gondoltam, illetve saját alkotásokat is szeretnék lassacskán feltenni a blogra. ^^
Mit szóltok hozzá? :D

Vasárnap pedig jön egy újabb KAWAII dolog, tehát készüljetek. :D 

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű rajz! Látszik rajta hogy szoros kapcsolat fűz a zenéhez:)
    Én örülnék, ha a többi alkotásod is megmutatnád:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik. ^^
    A kövi hétre is tervezek egy rajzos posztot. ^^

    VálaszTörlés