Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. január 22., vasárnap

Firkálmányom....

Pénteken kényszer unalomra kényszerített minket tanárnő... Jobb volt mint tanulni. :D Szóval mivel nem igen volt kedvem semmit se csinálni az osztállyal, beszélgetni, játszani, így elővettem a füzetkémet. Gondoltam firkálok egy keveset.
Lapozgatva a füzetet kiesett belőle egy kis szórólap, amin egy nő volt. Csak úgy nekiálltam, és elkezdtem rajzolni a szemét. Majd, ahogy kész lett folyattam, nem álltam le. Kezdett tetszeni a rajz. ^^
Hát ez lett a firkálásból: 


Tudom nem lett tökéletes, de ahhoz képest, hogy hasonlókat kb. 2 éve rajzoltam elmegy. :D
Kicsit alakítottam is rajta, így lett egyedi. ^^


Hm... kicsit még a rotringom is belelóg. Vele késztettem el ezt a rajzot. ^^ Nem használtam ceruzát, amiért mondjuk volt rajztanárom megölne, de nem volt nálam más. :D


Egyébként nem tudom mennyire látszik, de a füzetem lapja lila színű. ^^
Majd erről is lesz szó valamikor. ^^

Mit szóltok hozzá? :$

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Nagyon tehetséges vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen:$ Nagyon megörültem a megjegyzésednek és annak is h te vagy az első tag Köszönöm ^^

    VálaszTörlés