Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. január 29., vasárnap

Sütiidő... CUPCAKE!

Gondolkoztam azon, hogy mit osszak meg veletek. Annyi ötletem volt, nem tudtam választani. Aztán eszembe jutott, a nagy gondolamenet közepén, hogy ma sütnöm kell. Az egyik kedvenc almás sütimet készítettem el, de nem ez a lényeg. Bevillant egy kép egy olyan édességről, ami édes is, és közben meg lehet enni. Ennek a finomságnak a becses neve....CUPCAKE. ^^

Én nagyon szeretem őket. ^^ Isteni ízük van, és remekül lehet őket díszíteni.
Lényegében ezek, amolyan mini torta és muffin keverék. ^^ Azért is édes szerintem mert kicsik. ^^


A cupcake-ek díszítésére rengeteg  módszer, lehetőség van. Lehet sokszínű krémmel, csokival, esetleg fondant-ból készült apróságokkal egyedivé és különlegessé tenni.



Engem ez egy kicsit a fagyira emlékeztet. Titeket nem? :D


A sima egyszerű alapra lett ráfirkantva egy kis mosolygós fejecske. ^^ Ezeket a mosolyokat, arcokat bármire rárajzolva édes, aranyos dolgot kapunk. De tényleg! Próbáljatok ki. :D

Ez is egyszerű kis arcok vannak rajta.^^ Nekem nagyon tetszenek, főleg a bal felső bugyuta képű. :D

Ez már kicsit díszítettebb. Ezeken már konkrét dolgok fedezhetőek fel, mint például eper, tejes üveg, cseresznye, shake, stb.

Látható, hogy ezen a 5 képen fondant a díszítő elem. Nagyon egyszerűek, bárki meg tudja csinálni őket. ^^


A krémmel díszített darabok is nagyon édesek tudnak lenni még a legegyszerűbb formában is. ^^




Ennél a fészek cupcake-nél el tudom képzelni a tojásokat fondant-ból, de akár tojás alakú cukorból is. Maga a fészek szerintem csokiból van. :D



Én még csak egyszer csináltam, ilyenfajta süteményt. Az is saját recept volt, amit persze még tökéletesítenem kell. ^^
Szerintem keresetek valamilyen cupcake receptet a neten, és alkossatok valami csodás dolgot. ^^


1 megjegyzés:

  1. Jaj a macis milyen aranyos! És milyen finom lehet^^ Nyami^^ megéheztem rá:)

    VálaszTörlés