Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. január 6., péntek

Cupcake nyaklánc!

Tettem már fel egy videót, amiben sok- sok cupcake volt látható. Most nem videó következik, hanem pár kép a nyakláncokról. Nagyon jól néznek ki és fel tudják dobni az öltözéket. ^^

Az ügyesebbek elkészíthetik a sajátjukat, akiknek meg nem jó a kézügyessége akkor megvehetik őket. ^^

Szerencsére nagyon sokféle lehet, tehát teljesen kifejezheti a viselője személyiségét. ^^



Én alapból édeszájú vagyok tehát ezért szeretem úgy az ilyet.



Egyszerűnek tűnik és az is, de mégis milyen jól néz ki. ^^




Masnival megtűzdelve. :D
Masnimániában is szenvedek, szóval azt hiszem értitek, hogy miért is tetszik. ^^


Nem csak a habos babos rózsaszínt kedvelőknek van kitalálva. :D


Hello kitty rajongóknak. :)

Ez irtóra tetszik nekem. :D



Amint látjátok tényleg sokféle van. Mindenki megtalálhatja a magához legjobban illőt. ^^ Szerintem mindegyik kis műalkotás gyönyörű a maga formájában. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése