Blogger Backgrounds

Oldalak

2012. január 4., szerda

Pandák a tanulásban! ^^


Ugye egyetértünk abban, hogy mindenki utál tanulni?... Gondoltam. De ha már muszáj tanulnunk, akkor tegyük azt édessé, színessé, és kicsivel szórakoztatóbbá.^^

Szerintem több kedved lesz tanulni és leckét írni, ha a megfelelő hangulatot adó tollal elkészíted el őket. ^^

Én például szívesebben költök kicsivel többet tollakra (max 200 Ft egy darab, ami szerintem nem drága a például 10000 Ft-os és attól még drágább tollakhoz képest), mivel több kedvvel ülök neki a dolgomnak, és például szebben is írok velük. ^^

Ezt a bejegyzést összekötöttem a pandamániával. Tanulj jobban a pandákkal! Wiiii!:3

Ilyen tollal édesen lehet tanulni! ^^



Ebbe pedig tárolni őket. Wiii! ^^
Jól van megoldva, hogy az egész tolltartó a panda feje. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése