Blogger Backgrounds

Oldalak

2011. december 28., szerda

Steampunk csatt

Sziasztok!

Egy hete bóklásztam a neten, és beleakadtam ebbe a csatba és beleszeretem. Nem úgy édes, ahogy az eddigi bejegyzésekben szereplő tárgyak. De szerintem cuki és akarok egyet. ^^



Az órák a gyengéim, szóval, azt hiszem értem már miért is tetszett meg nekem ő. :$ Mellette még a díszítés is figyelemre méltó, hisz tökéletesen kihangsúlyozza az órát. 

De itt van még néhány ilyen stílusú csatt. ^^

Engem repülőre emlékeztet.

Iránytű. ^^ Valahogy eszembe juttat egy olyan filmet, esetleg animét, amelyben ezt az iránytűt kell megkeresni, mert varázserővel bír és a gonosz meg akarja szerezni.

Hm... egyértelműen katonai. :D Megmondtam a nyilvánvalót tudom. :D

Hát.... most vagy egy szerelőműhely jut eszembe róla, tekintve a csavart, vagy inkább rátok hagyom. :D

Még egy iránytű. Az óra alatti díszítést alkalmazták itt is. Véleményem szerint édes lett. :D

Szerintem nagyon jól néznek ki. ^^

1 megjegyzés: