Blogger Backgrounds

Oldalak

2011. december 23., péntek

Bögrék...

Hello mindenkinek!

A mai nap is sok édes kis tárgyat hoztam nektek...
Imádom a bögréket. Ha lehetne megvenném az összeset ami megtetszik. :D 
Szerinted miből jobb inni? Egy uncsi átlátszó pohárból, vagy például egy édes, aranyos bögréből? ^^ Szerintem az utóbbit választanák a legtöbbet. Hogy miért? Megédesíti a napot és finomabbnak érezzük a benne lévő innivalót. :3 

Találtam a neten pár igazán édes bögrét, amelyekbe természetesen teljesen beleszerettem. :D






A pandákkal nem lehet bírni... mindenhol feltűnnek és cukik mindig. ^^

Múltkor találtam a boltban egy kimondottam édes bocis bögrét nagyon olcsón. >///<
Csak sajna se pénz se fényképező nem volt nálam, hogy megvegyem vagy egyáltalán lekaphasam, hogy megmutassam nektek. Szipp- szipp T.T
Azóta nem látok sehol se olyat. :(
A következőt tuti nem hagyom ott garantálom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése