Blogger Backgrounds

Oldalak

2011. december 24., szombat

Cuki plüss áradat *.*

Sziasztok!

Mindenki szerint édesek a plüss figurák. Kis maci, kis cica, kutyus stb. Mi van ha nem amiatt lesz édes a plüss, mert egy édes állatkát formáz meg? Természetesen azokat is meg lehet találni ezek között, de nem úgy ahogy azt megszoktuk. Nézzétek csak:





Ő lényegében egy mobil tartó is egyben. Látjátok azt a kis bemélyedést a fején? ^^ Na oda kell tenni a telefont. :3

Panda ismételtem, mint mindig. :D

Fagyik... Imádom őket. ^^ Ki tudjátok találni melyik lehet a kedvencem? :D


Ezekért teljesen oda vissza vagyok. ^^ Ilyenek a hangulatjeleim msn-en. ^^

Egyik kedvenc ételem a sushi. Ez ízre ugyan nem olyan, de nagyon aranyosak. ^^


Epres süti... no comment.*.*

Még több epres süti... Olvadok!...

Cupcake! Na ez az egyik olyan plüss, amelynek rengetek változata lehet! Plusz miután megvásároltál egy akármilyent, utólag te is tehetsz rájuk egy kis extrát. Például gyöngyöt szalagot,masnit. :3 Én biztos tennék rá, már csak azért is, hogy egyedibb legyen. :$

Torta.... wiiiiiiiii.^^
Cica, eper, kiwi a tortán.... engem meggyőzött. :D

Tojások... nekem kell ilyen. xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése